فرمت و دستورالعمل نگارش گزارش کارآموزی

فرمت و دستورالعمل نگارش گزارش كارآموزي ويژه دانشجويان كارشناسي

به منظور یکسان ­سازی نگارش گزارش کارآموزی، فایل پیوست توسط گروه مهندسی ایمنی تهیه شده و تمامی دانشجویان بایستی نکات نگارشی و قوانین آموزشی ذکر شده در گزارش را به دقت مطالعه نمایند. لازم به ذکر است که رعایت تمامی موارد ذکر شده در دستورالعمل برای دانشجویان الزامی بوده و در نمره پایانی کارآموزی آنها موثر است.

همچنین توجه به نکات مهم زیر که در دستورالعمل نیز ذکر شده است، ضروری می­باشد:

1. ​​​پس از تكميل گزارش و اطمينان از صحت مطالب و ترتيب آنها و تطبيق فرمت تایپ گزارش با نمونه ارائه شده، گزارش كامل را به فرمت­های Word و PDF تهیه نموده و حداكثر تا تاریخ 15 شهریورماه سال جاری فایل­های "گزارش کارآموزی" را به ­همراه "گواهی پایان دوره کارآموزی" که از سمت محل کارآموزی صادر شده و "فرم گزارش سرپرست کارورز"، برای استاد کارآموزی، سرپرست کارآموزی و مدیر گروه ارسال نمایید.

2. واحد کارآموزی اخذ شده توسط دانشجو به هیچ عنوان برای ترم مهر تمدید نخواهد شد. لذا با برنامه ­ریزی مناسب دانشجویان، نمره کارآموزی حتما باید در ترم تابستان ثبت شود.

3. دانشجو بایستی قبل از شروع کارآموزی، "فرم معرفی مرکز کارورزی" را برای استاد کارآموزی و مدیر گروه ارسال نماید.

4. در طول دوره کارآموزی، دانشجو بایستی "فرم گزارش روزانه کارورز" را پس از پایان هر هفته و "فرم گزارش مشروح ماهانه" را در پایان هر ماه بصورت تایپ شده برای استاد کارآموزی و سرپرست کارآموزی ارسال نماید.

5. تمامی فرمهای مورد نیاز شامل فرم­ گزارش سرپرست کارورز،  فرم معرفی مرکز کارورزی، فرم گزارش روزانه کارورز و فرم گزارش مشروح ماهانه در انتهای فایل گزارش کارآموزی و همچنین بصورت مجزا در انتهای اطلاعیه قرار داده شده است.

6. ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی دانشجویان گرامی، به اطلاع می رساند حفظ سلامتی دانشجو در زمان کارآموزی بر عهده دانشجو بوده و توصیه می گردد دانشجویان بخشی از دوره کارآموزی خود را بصورت دورکاری گذرانده و همچنین در زمان حضور در محل کارآموزی، دستورالعمل های بهداشتی را با جدیت رعایت نمایند.

دانشجویان می توانند با کلیک کردن بر روی لینک زیر، فایل گزارش کارآموزی را دانلود نمایند.

فایل Word گزارش کارآموزی

فایل PDF گزارش کارآموزی

فرم های کارآموزی Word

فرم های کارآموزی PDF